tisdag 23 juni 2009

Söta kissekatter & gulliga valpar/ Cute kittens and puppies...


Halloj!
Åter igen några bilder jag vill dela med mig av...
De två hundbilderna föreställer vår urgoa "Snäckan" som mer eller mindre adopterat våra små Toy pudelvalpar "Diva&Linus". De är hur bedårande som helst tillsammans!
Snäckan bara ääääälskar de små liven. De klättrar, biter o busar med henne och hon bara Älskar dem :)
Mamma Tindra, som är en riktig "hönsmamma", är t o m lugn när valparna är med Snäckan. Vilket hon Inte är med nån av de andra....

Sen var jag och Philip (min 9åriga son), hemma hos min syster och kollade på hennes fantastiskt söta MainCoon ungar <3
Är nån intr så finns det fortfarande en liten tjej kvar som söker sitt hem ;)
Den hona som var min favvo. Ett riktigt litet busfrö;)
kika gärna in på syrrans sida: http://www.margita.webb.se
"Oknytt" heter ungen.

Nu ska vi ut i solen. Ha en bra dag!











2 kommentarer:

  1. Vilka supersöta kattungar! Tur el. synd? att man har katter så det räcker!
    Hälsningar Petra.

    SvaraRadera
  2. Vilket gäng!! kramar till er i sommarvärmen

    SvaraRadera